Money, Bank and Bella - She's my fella'


image26

Klockan är 07.23 och jag är uppe, ganska fantastiskt . Jag menar det är lov, men ändå är jag uppe så tidigt. Jag nåste erkänna att jag är lite stolt över mig själv! Denna dag kommer bestå av:

♣ Bankmöte på SEB 10.00
♣ Avfärd mot Söderköping för träff med Bella
♣ Mottagande av kusiner från Norge ikväll.

På tal om bankmöte så kan man ju prata pengar. Igår när jag satt och tittade igenom lite papper inför mötet så började vi prata om sparpengar och så och vad vräker mor ur sig? Jo; Nu har du ju rätt mycket kläder, det är ju inte så att det ät något du behöver!  (Hon menar alltdå på att jag ska spara till något tråkigt i framtiden)- Haha! Behöver! Nej det är väl klart, but who the fuck cares - I don't! Ropa es un parte importante de mi vida.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback