Slappa lovdagar & Buzz

Gud vad jag är slapp när jag har lov, jag gör ingenting känns det som! Och jag är inte en av de människor som bara kan gå omkring i pyjamas hela dagen och bara slöa. Nej jag blir stressad avd et, känner att jag måste få ut nåt av min dag. Det vore samtidigt skönt att bara kunna finna sig i att gå omkring och slappa, men det är helt enkelt inte så jag är.

Igår var vi hemma hos Sanna och käkade. Kyckling(!) i god sås och ris. Det var supersmarrigt! Sedan blev det Buzz, snack och Skippo.  Det var la trevligt, men jag saknade lilla Emma där! Det var ett stort hål efter henne!

Maybe I let my friend down? I'm sorry if I did!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa, visst är det skönt med slappdagar! Jag har dock haft för många av dem nu och börjar tröttna.. PUSS

2007-04-04 @ 19:17:24
Postat av: Caroline

Nu har jag fallit i bloggträsket! tihi

Slappar dagar är sköna, i måttlig mängd :)

Puss&Kram och nyp i stjärten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback