Augustifesten!

Augustifesten i år var riktigt trevlig faktiskt! Bjöd på folk, musik och umgänge med mina kära vänner!

Onsdag:

Jag och Emma S var på Rix FM-festivalen. Alltid kul att se lite artister. Och det kändes inte som det var mellan 10 och 20 000 pers där.. Vi stod ganska långt fram så vi såg inte så många. Artisterna som uppträde var: Bosson, Marie Lindeberg, Magnus Carlsson, Markoolio, Ola Svensson och Andreas Johnson. Bäst och roligast var såklaer Markooliao! ^^ Hela Rix Morron Zoo-gänget var där. Kul att se dem. Gillade verkligen Gerts version av Små grodorna. ^^ På konserten träffade vi lie gamla bekanta också. Synd att man inte träffas oftare..

Torsdag:
 
Jobb = Ingen fest!

Fredag:

Marknad, shopping och fika med Carro på dagen. Vi hade lika trevligt som vanligt! Fikade på Chokladkompaniet. Om man vill ha god Kaffe Latte rekomenderar jag det stället! Riktigt mysigt utanför också.. Känns som Paris! ^^ Emma S kom också lite senare och vi tre träffade både Espen och Magnus från skolan. Trevligt trevligt! ;). Senare på kvällen blev det öl och cider på The Bishops Arms där det var mycket folk. Tyvärr inte så många i vår ålder, men vi hade ju varran! Och jag ber om ursäkt om du inte fick en syl i vädret Emma, Carro och jag är ganska duktiga på att prata! Oops! :). Sist den kvällen blev det fyrverkeri, inte särskilt imponerande..

Lördag:

Kvällen spenderades med Bella och Johanna. Vi hade också mycket trevligt! (Gud vad trevligt jag har med mina kära vänner). Vi gick till Världens Bar och drack några cider och drinkar och pratade skit. Sen träffade vi Hannes, Oscar och Hannes kusin. Tillsammans med em gick vi och såg Melody Club på gamla torget. Det var väl kul, även om vi bara kände igen en fjärdedel av låtarna. De är riktigt duktiga på scenen. Bella och Johanna fick sig lite dans och hångel också.. och jag fick agera väskbärare åt Bella. Du ska få igen du! Vänta bara! ;) Sen blev det Världens Bar igen med Bella och Hannes.

Mycket trevligt var det!
Bilder kommer snart..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Bella

haha ohh va rädd jag blir vad får jag nu göra? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback