Göra-inget-helg

Söndagsmorgon - sitter med kaffe framför tangentbordet och skrålar på Disney och Musikal, kan det bli bättre?
Gårdagen blev mycket lugn efter skola och jobb dagen innan förtjänar man en lugn dag. Det blev en promenad med mamma och vi kollade in nya området Knäppingsborg.. eller ja, speciellt nytt är det inte men det är iordninggjort! Mycket fint och roligt fanns det där! Gå dit! Efter gjorde jag en mycket god Taco-paj som även ska bli lunch idag! Mums! I'm the chef! :D På kvällen blev det "pensio-tv" aka Sommarkrysset. Med Peter Jöback som sjöng sin nya låt Stockholm i natt. Den är väldigt fin. Är inte helt säker på Peters Tintin-lugg.. Känns lite mellanstadiet faktiskt.. Men han är ju så söt för övrigt så det gör inget!

image154


Jahopp, vi får se vad denna dag har att bjuda på. Imorgon bär det av till skolan igen! Vardagen tar taget om oss igen. Tur att man har så trevliga människor runt omkring sig som gör den vardagen till något bra!

UUUUnderbar låt! Christina Aguilera -
I turn to you. Klicka och lyssna!

Nu längtar jag till Fredag och utgång med Fab3!

Jag vill göra om min blogg, men vet inte hur! Får bjuda Matilda på kaffe i skolan så kanske hon kan göra den fin! *blink bink* :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback