Update

Nu har jag inte varit en aktiv bloggare på ett tag. Men de sista dagarna finns faktiskt något att skriva om! Yeah!
I fredags fick jag ledigt från jobbet och kunde därmed gå på fest hos Johan. Jag vet inte riktigt vad jag kan säga om kvällen.. Den var lite konstig. Det dracks, röktes, gicks runt, pratades med människor man aldrig pratat med. Kan också säga att såhär mycket som jag pratat med Josefine Blid på en vecka har ja inte gjort på flera år, lite kul. Som sagt kvällen var rolig, men konstig på nåt sätt. Nästa gång blir det klassen tycker jag..

Idag har ja haft mysdag med Emma S, vi käkade lite på Världens Bar. Trevligt ställe asså! Men ska nog prata lite med kocken.. Han/hon borde få en lektion i uppläggning/estetik/tjocklek på grönsaker... Jag kan gärna hjälpa till ^^!! Vi tog också en liten fika på Chokladkompaniet, de hade riktigt gott starkt kaffe! Det ska det bli fler gånger.. Och när man sitter på deras uteservering känns det som om man sitter i Paris, även om jag aldrig varit i Paris så är det ändå så jag föreställer mig det.

Får se om Emma och jag har filmkväll sen.. Det ska vi nog!

Nu ser jag fram emot Augustifesten! Hoppas det blir skoj!
Nu ångrar jag att jag inte fixade så jag kunde gå på Pride! Men nästa år ska det bli!

image147

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jocke! var du på pride festivalen? JAg var där! Jag och Adolf var i sthlm över helgen och kom mittt in i folkmassorna, underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback