återförening och pluggtankar

image280


Nu sitter jag framför datorn med en Hallongrotta, bakad av mormor och mineralvatten. Jag, hör och häpna, mormor var här idag! Och faktiskt gick det riktigt bra! Vi hade riktigt trevligt faktiskt! Väldigt skönt. Om vi kan ha det såhär kommer det bli fler gånger, absolut! Och, hon bakar fantastiska hallongrottor.

Nu har jag gjort klart historian, Drottning Kristina, finally! Och håller nu på med religionen, Islampapper. Om jag är riktigt duktig gör jag klart den ikväll. Sen kan jag inrikta mig på filosofiprovet. Efter det är avklarat blir det jullov för hela slanten!

Har även eventuellt kommit på en annan grej att göra fter gymnasiet. Ett naturvetenskapligt basår. Får tänka på det lite. Ett heltår med bara natur och matte. Fy fan asså!

Nu ska jag fortsätta med religionen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback