God morgon i ottan!

image287


Nu är det inte långt kvar till lovet och vet ni hur underbart det känns? Tror knappt jag kan beskriva det. Iof känns det som jag redan gått på lov med idag ska jag i alla fall bege mig till skolan. Där kommer jag ha några halvseriösa lektioner och så är det någon form av julparad med nåt julspel. Kanske dags att gå på det såhär sista året! Har väl råkat va sjuk de andra två gångerna.

Igår hade jag en heldag på stan och handlade in alla julklappar, egentligen har jag morfar kvar men vi skulle lägga ihop till nåt. Det känns bra nu och jag hoppas att alla blir glada och nöjda!
 
Nehepp, dags att göra sig iordning och ringa Elin så jag slipper gå själv!

Hasta la vista, baby

Kommentarer
Postat av: S A R A

godmorgon ha en 3vlig dag! har köpt alla julklappar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback