it was actually snowing

image290

Snö dagen innan Nyårsafton

Ja, det snöade faktiskt! Stora maffiga flingor dalade ner från skyn!
Detta är 2007 års näst sista dag. Det har varit ett bra men arbetsamt år!
Snart är det 2008, året då jag slutar gymnasiet och ger mig in i den fruktade framtiden!
Jag har förhoppingar för det kommande året, jag ska spräcka min bubbla, vilkert var nära att jag gjorde men så blev det inte. Men nu har jag tandpetaren i högsta hugg, jag ska bara våga spräcka den och kasta mig in i en okänd värld, jag måste medge att jag är rädd för den världen. Men varför egentligen? Vad finns det att vara rädd för? Kanske kommer den världen passa mig så mycket bättre än den jag befinner mig i nu.
Jag hoppas det, det gör jag verkligen!

2008 ska bli ett bra år, bättre än detta! Jag hoppas att hel del saker har hänt vid samma tidpunkt om ett år..

Vi får se om det snöar då också...



Kommentarer
Postat av: patricja

2008 kommer bli ett kanonår, med tandpetaren i högsta hugg ;p Gott nytt år på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback