Movie

image277

Jag var och såg The Golden Compass med Emma, mamma och Fredrik ikväll. Till det köpte Emma och jag en stor popcorn och varsin stor läsk var, som inte är slut än :D 0,8L. Jag tänkte på att dricka långasamt, annaras hade jag blivit kissnödig och tvungen att gå på toa mitt i filmen, vilket inte är så kul. 
  
Filmen var i alla fall riktigt bra tycker jag! Dock har fantasy-delen i hjärnan mättats efter Sagan om Ringen och Harry Potter. Men jag gillade den ändå. Bra story, bra skådisar, mycket bra gjord och de befann sig i en häftig värld! Varför är inte vår värld mer magisk och övernaturlig? :/ Det vore superhäftigt verkligen! 
 
Nu är klockan kvart i nio och jag tänkte kanske göra lite historia.. borde det iaf. Imorgon börjar vi redovisa, men jag tar mitt på ondag eller fredag.
Nu ska jag dricka ur colan, göra lite historia och nio börjar Cityakuten! Guuud, vad historia jag hinner göra.. Nä, det får bli ett sängprojekt!

Kram & Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tyckte ocå den var jätte bra :) så cool värld och story. vill se 2an!

2007-12-10 @ 22:01:16
Postat av: Sara

kasnke ska se på den då, om den var bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback