pick up the phone fegis

image289


Denna dag har varit en bra dag! I skolan spelade lärarna upp ett lite småroligt julspel. Kul att de gör sånt, det är sånthär som är bra med en liten skola, alla känner alla stämmer på någotvis in. Bäst var Lasse Elg som Snövit och Magnus som renen Rudolf.

Fick också lite betyg idag och det har faktiskt gått jättebra! Känns skönt efter alla timmars funderande och reflekterande framför datorn! Man lägger ändå ner en hel del arbete!

Efter skolan tränade jag för första gången på 1,5 månader.. fy fan asså vad lat jag är. Men nu ska jag köra igång igen! Hejdå fett, Hej muskler!

Nu sitter jag hemma och har ätit och druckit kaffe och känner mig sådär skönt slö!
Det blir nog att glo på dumburken snart!

Jag kanske har nåt på gång, nästa gång ska jag svara i telefonen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback