sista helgen innan jul

image284
t

Det har tillbringats på ett mycket lugnt sätt. I fredags då typ alla andra skulle ut och parta var jag inte alls sugen på det. Utan istället verkade det som favvokussen och jag hade telepati och ville träffas båda två så så blev det. Vi tog det mest lugnt faktiskt.. riktigt skönt. Vi åt lite onyttigt gott, vitlökschips med vitlöksdipp - Inte så fräsch andedräkt på morgonen efter, fy fasiken! Vi glodde på Välkommen till familjen och Sex and the City. Slaggade där och på lördagen sov vi ut ordentligt och gjorde värsta brakfrukosten. Faktiskt riktigt gott att ät bautafrukost ibland. Resten av dagen gjorde jag inte så mycket och har inte gjort det idag heller. Såg sista Beckfilmen - I Guds namn, riktigt obehaglig faktiskt! Tänk att det finns så sjuka människor! För även om det bara var på film så vet jag att de de spelar finns i verkliga livet! Ush!

Det var allt om min lilla lugna helg. Imorgon hoppas jag att Carro gör som jag föreslog så kan vi gå och mysa på stan och så kan jag inhandla julklappar!

Nu ska jag fortsätta spela Sims, har nog fått Simsfeber igen!
Kraam alles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, de va länge sedan man spelade The Sims!! De måste jag ta o göra :D

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback