Vivo en sueños



Har ni tänkt på vilken skillnad det är från morgon till morgon? Som igår hoppade jag upp ur sängen klockan sex, pigg som en lärka.. idag vaknar jag 07.45 och bara orkar ine gå upp.. Sängen är så himla behaglig och värmen är perfekt! Ni vet hur det är! Just nu sitter jag och längtar tillbaka till den, men men.. Snart, snart är det lov och då får man sova lite mer. Åh, ska bli så skönt. Jag ska gå på lov och då ska jag inte öppna minsta lilla bok, skrivblock elle wordfil! Här ska det njutas innan vi tar tag i stista terminen!

Jag satt nog i 3 h igår och pratade med en speciell på internet. Han verkar faktiskt riktigt speciell! Verkar riktigt trevlig och mysig! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh. Vill höra med detaljer om detta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback