En kram

Jaa jag ändrade lite design, tyckte den andra va så tråkig o seriös! Denna va finare! Jag måste lägga till en bild på mig också, sen skulle ja vilj göra designen mer personlig, får se om man kan fråga nån med mer utvecklade datakunskaper! :D

Idag har jag haft en underbardag med söta Emma. Vi fikade o myspratade, sen kolla vi massa roliga filmer på youtube. Idag hade jag o mamma bestämt att vi skulle se på bio så hon hängde med på den. Vi såg Se upp för dårarna. Riktigt mysig må bra film, mer sånna krävs i vintermörkret. Det blev även ett Cityakutenavsnitt, Emma hängde på där också. Och tack Emma, Tack!! Din kram betydde så mycket!
I love you!

Nu ska det nog bli ett Sex and the City-avsnitt, måste ju se klart säsong 2! Tack bella, de va fan den bästa present ja fått!

Längtar till Fredag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, jag ville oxå va med på myskvällen! Vi får mysa hela lördagen med shopping, shopping, shopping och så melodifestival så klart!:D
I love you!

2007-02-20 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback