Fab 3

Idag har jag haft mysdag med Emma och Carro. Vi började såklart på stammis-stället Wayne's! För mig blev det Kaffe Latte med extra shot, Jordgubb & Rabarberpaj med vaniljsås. Vet inte om varmt kaffe var rätt val av dryck för det var väldigt varmt och kvavt idag = jag satt och svettades som en gris! Så det fick bli en svalkande läskedryck med massa is.

Vi gick hem till mig efteråt och spelade När & Fjärran. Skoj, även om jag bara kom tvåa..

Imorgon blir det holmen igen! Med släkt från Norge, hoppas det blir trevligt annars tar jag båten över och tigger lift av nån! :)

Jag är på party-humör igen!! Vill träffa folk! Saknar klassen också, riktigt sugen på att träffa alla! Att återvända efter sommarlovet känns faktiskt inte jobbigt alls!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback