Helg i Västervik & Harry Potter

Helgen innan jobbet börjar spenderades i Väservik. På lördagen var vi och kollade på Boat Meet inte så kul, bara massa halvkula grejer! :) Det fanns i alla fall fina pojkar att spana på! ;) Så vi gick och fikade sen istället. På ett jättemysigt fik! Det heter Tant Grön, så himmla mysigt! Me like! Och goda jättestora mackor har de! Kanske skulle ringa och kolla om jag får Franschisa! Efter åkte vi till Lysingsbadet där vi hyrt en liten stuga. Det blev dopp i en kall pool, mulle - som Fredrik och jag vann - Stort! Det ble också ett besök på Harrys på campingen. Haha, vi fick också hålla lite halvkoll på våra (inte helt nyktra men snygga) grannar. En av dem visade sig vara en som stött på mamma och hennes kompis. Det ska tilläggas att killen är 27 och mamma och kompisen aningen äldre! ^^ Världen är bra liten..

När vi kom hem blev det slappdag med hemgjord pizza. Men vi var sugna på att hitta på nåt så vi gick och kollade på bio. Harry Potter och Fenixorden blev det. Jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra! Dock blir man som vanligt irriterad på allt de tar bort från böckerna. Böckerna är såå mycket bättre! Jag köpte också sista boken igår; Harry Potter and the Deathly Hallows. Orkade inte vänta tills den kommer på svenska! :)

Nu ska jag snart gå till jobbet... inte kul!
Over and out

Kommentarer
Postat av: patricja

jag har också köpt boken..hoppas bara att man hinner läsa ut den innan skolan börjar. ;p

Postat av: sanna

Åh, Tamt Grön är mysigt! Hoppas att allt är bra med dig (:

2007-07-23 @ 20:19:42
URL: http://sanqaida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback