En glömd stjärna

Eller ja, glömd är väl att ta i! Egentligen kan man säga att glömd, det är det minsta hon är. Varje vecka får vi se henne visa upp delar av sin kropp som kanske borde hållas innanför kläderna. Detta efterföljs med skandaler om barnen, missbruk, festande.. Då undrar jag, egentligen, hur mycket av det som skrivs är sant? Visst det har gått lite utför för henne, men jag tror att 75% är digpork av journalister.

Men vi har glömt en sak. Vi har glömt stjärnan. Stjärnan som tändes i slutet av 90-talet med sitt sockersöta leende i ...Baby one more time. Hon är stjärnan som täckte mina väggar under mellanstadiet. Hon har gett oss låtar som: Crazy, Born to make you happy, Sometimes, Stronger, Opps I did it again, Lucky, Don't let me be the last to know, Overprotected, Toxic, I'm a slave 4 u.... Många (enligt mig) bra låtar! Och hon har en fantastisk röst!

Vi får inte glömma stjärnan Britney Spears, för hon är en stjärna och jag hoppas att hon kommer tillbaka!

image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback