Feber, Feber leave my body alone

image115

Jag hatar att vara sjuk!! Det är så himla tråkigt! Dock har jag inte lika mycket feber som igår, men halsen och huvudet värker och näsan rinner. Härlig början på sommaren!! : / Bara jag blir frisk till på Fredag! Räddningen har varit Sex and the City, världens mest fantastiska program! :D Kanske följer Carros råd och börjar om eftersom jag såg det sista avsnittet nyss. Nej nu tror jag att jag ska sätta på en film och dricka te, eller äta glass. Och så ska jag försöka krya på mig!
image116


Over and out

Kommentarer
Postat av: patricja

nej har du blivit sjuk =( stackare.. krya på dig gubben...

2007-06-18 @ 12:04:26
Postat av: Sara

Krya på dig! Tråkigt att vara sjuk när sommarlovet precis har börjat.

2007-06-18 @ 19:36:45
Postat av: Sanna

Men Jo.. Du måste ju bli frisk till fredag! Och så måste vi träffas någon dag också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback