Heta slappa dagar

Det är  varmt! Jämt och överallt! Hunger och ork är bortblåst! Man ligger och gör ingenting. Det är i och försig ganska skönt att känna att man kan ligga där. Men nu ska det ju bli lite svalare så snart kanske man kan orka vara sig själv igen! ( Jag är såå svensk, vi är väderfreaks, vi svenskar!)

Idag blev en slapp dag, gick till Historian och hade betygsamtal = Mvg i både Samhäll och Historia! Skojsigt!
Sen blev det Spanska med godis och utvärdering. Efter blev det inte mer skola. De sista lektionerna är avverkade! Känns bra och  konstigt! Det fick bli en glass på Smultron efteråt med mina flickor! Myspys! Och Sanna har kommit hem! Det var kul, party party! ^^.

Nu sitter jag här med en hemma-latte och funtar på att läsa vidare i min bok "Små citroner gula" riktigt bra faktiskt!
Imorrn blir det mentorsdag hos Magnus och sen käk på Durkslaget! Skoj!

Over and out image101


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jocke, vi har startat en insamling till magnus och erik. Det vore bra om du kunde ha med dig 20 kronor imorrn! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback