Shoppingdag och Anka-eftermiddag!

Idag har jag shoppat med min lilla Carro! Vi hade det supermysigt och jag hitta en hel del saker;

♣ 2 tröjor och skärp Boomerang
♣ Svarta skor Vagabond
♣ Raklödder Åhléns
♣ Fuktkräm & Body Lotion H&M
♣ Akvarellset & Block Clas Ohlson

Det blev som vanligt fika på Wayne's också! Äppelkaka och Annanas/Mynta Smoothie! Mumsigt värre! Vi hälsade på Sanna på Åhlens också, hoppas att du hittade nåt annat än underkläder! :) Och på Domino har de öppnat en ny sexaffär, så himla kul asså! Sådär mitt i city, känns så USA typ. Det är ju inget man direkt skyltar med i Sverige. Har någon hört Nä men nu ska jag gå och köpa en dildo! ? Det känns Samantha (i Sex and the city).

På eftermiddagen var jag med favvokussen. Vi var på Creperiet och jag åt pannkaka med jordgubbar och glass och grädde = Helokej middag! ^^ Sen gick vi och kollade på nån konsert de hade på Smultron, det var om nåt skepp som förlist i S:t Anna; värsta Kristina från Duvemåla typ! :p Vi va där med Angelicas kompis Fia, en kul tjej! Sen blev det en visit hos Maria. Där finns 3 hundar, 1 katt och 2 barn i en villa. Där var det riktigt trevligt!

Nu sitter jag här och funtar på vad jag ska hitta på! Te kanske..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback