Sommarlov, redan?

image103

Nu har vi sommarlov, fatta, Sommarlov! Det känns bara så konstigt! Jag tror fortfarande att det är flera veckor kvar tills vi slutar! Men tiden gick fort! Nu är vi här och jag hoppas att sommaren kommer bjuda på många roliga upplevelser! Avslutningen är som avslutningar brukar vara; alla sjunger två psalmer, kören sjunger, tråkiga tal, utdelning av betyg och stipendier! Jag fick ett! :D I spanska, 500 :- =Gött! Riktigt kul faktiskt! Och Elin fick i Idrott & Hälsa, hon förtänade det verkligen, blev gladare för hennes än för mitt! Efter kyrkan blev det glass på konfekthörnan, myspys! Erik hade som vanligt skojjat till det och hade jude-presenter till Magnus; Kippa, kalksetn och nåt annat kit! Han är så finurlig! Där bestämdes också att vi ska ha lite party ikväll, Sp05A ska invardera brunnsparken! Hoppas det blir skoj, nu ska jag nog ringa Carro!

image104


Nu ska vi springa ut i sommaren och låta vattenspridaren fukta våra ben, och vi ska vara glada!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback