Sorbet till frukost

Mitt bloggintresse har inte varit det största på senaste tiden.. Ska bättra mig!

Är för tillfället förkyld, fy fan det värsta jag vet! När man är förkyld blir den rådande högsommarvärmen så mycket varmare. Jag blir genomsvett av att göra ingenting! Hade tänkt städa mitt rum, började plocka lite men gav upp! För varmt! Solen ligger också och gassar på! Dessutom jobbar jag i helgen! Så just nu känns det sådär. Jag hade velat vara frisk och ledig! Bada, sola, parta! Men det får vänta! En sak som är skönt är alla skolarbeten är klara! :D I made it! Känns riktigt bra! Betygen ser också ut att bli bra så jag ska inte sitta här och klaga!

Nu ska jag nog gå och ta en kall dush, åh vad jag blev sugen på en Wayne's Smoothie! Nam nam! Det får det nog bli en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback