A day off and Coffee

Nej, det blev inte så mycket gjort idag heller. Jag smittades av några klasskamrater att skippa skolan idag! Välbehövligt, eller nåt men väldigt skönt i alla fall. Så har slappat idag, mycket skönt!! :)Lilla hade glömt nycklarna hemma så hon var här en timme typ, vi satt på mitt rum och snackade lite. Alltid trevligt! Vi hade en del att prata om, det var kul! Nu får ja fixa i ordning mig lite. Ikväll ska ja o sova hos , så ja jag ska dit snart! Hoppas bara att pappa kan spela in Koloniområdet Iris till mig, det får man inte missa för allt i världen. Pensioprogram är det, men jäkligt bra måste jag säga! Nu kom pappa hem, verkar som han har handlat så de får nog bli att äta här, måste ringa Emma!Imorrn bär det av till huvudstaden! Ska bli kul, hoppas jag, bara vi löser det lilla problemet med bussen!Nu ska jag , ha de så !(Bra rim va?)

Kommentarer
Postat av: patricja

haha, det var nog jag som inspirerade dig till lite ledigt idag. kan behövas... haha, det LILLA problemet på bussen, I know what you mean! ses imöra. då ska vi göra storstaden^^

2007-03-21 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback