Flumm för hela slanten!

Nu kommer den (sena) uppdateringen av Carros date; Den gick bra! Min lilla flicka klarade det! Hihi, jan var dock inget pojkvänsmaterial för henne! Men så, nu har hon gjort det, och jag är stolt över henne! :D

Igårkväll hade jag, carro och emma myskväll! Kollade på Let's Dance. jag tycker att det var fel att Erika åkte ut. Jag tycker faktiskt att Tobbe skulle åkt. Martin och Erika är de som har utvecklats mest! men så är det, tur att lasse inte är med längre iaf!

Jag måste bara tillägga att Emma fick värsta rycket igår, efter att ha varit trött hela kvällen kom hon igång ordentligt. vi höll typ på med nåt rollspel hela kvällen. (och inte den typen av rollspel ;)) Nej, Emma fick karaktären av en Rysk/Italiensk Human-trafficing-boss. Jag var hennes bror Sergei, en efterbliven kille. Vi hade samma mamma, från Ryssland. Men inte samma pappor, för våra båda pappor hade vart ihop (de var italienare). och dey var de som hade gjort oss hahaha. Carro var vår senaste Hora, och hon skulle skickas till Estland. Alla dumma människor skickades till estland. Till och med Gud. Det var tydligen Allah som var Emmas gud (emmas rollfigur hette carmen btw). Vi gillade inte danskar, Tvi! Och såhär höll vi på i två timmar typ. Jag förstår inte vad Emma fick allt ifrån. Jag förväntar mig verkligen inte att nån ska fatta något av detta, men jävligt kul hade vi, ujujuj!

Jag hade värsta konstiga drömmen också. Det hela utspelade sig på tredje våningen på Nyströmska. jag och nån mer vaktade ett såndär stånd med olika lösgodis-sorter. Och där kom trey (Charlottes första man i Sex and the City) och han skulle ta godiset för oss. Men vi försvarade oss, med sprättor, sånna där ni vet man använder för att sprätta upp trådar i syslöjden. men han fick tag i lite godis och började kaste bort det, och jag var tvungen att samla in det igen. Fy fan är det nån som bryr sig egentligen om dethär, jag tror inte det. Jag är nog världens dummaste människa. jag slutar göra bort mig här och nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback