Friday's inspiration



    Nudie                                 L A C O S T E               Tiger of Sweden

Nu sitter vi här igen, Sanna o jag. Tänkte skriva ut våra bilder i färg till Humarine. Men här va ganska tomt så vi får väl fråga magnus sen! O så ska vi dricka te! :D

Jag längtar till i Eftermiddag, då ska jag o Carro shoppa järnet! :D Ja o lilla Carro-gummsan! Längesen det var bara vi två!

♣ Shoppa
♣ Fika
♣ Myskväll med Let's Dance och kanske lite Sex and the city.

Mys till 1000 med andra ord!

Idag skall skor inhandlas, o nåt mer ränker inte bestämma förrän vi är där. Nåt tröjaktigt kanske, är sugen på nudie jeans också! :) Se ovan! :) ^

Nu är det nog te dax!
Update kommer!
Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah, nee, är absolut inget proffs, men jag tycker det är väldigt kul! jag hjälper dig gärna :) Jag måste dock ha ditt lösenord, och sen måste vi komma överens om någon bild och en färgskala. Jag har hela lovet på mej så det är bara att säga till. msn? PUSS!

2007-03-30 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback