Solig eftermiddag med Emma och Blogg-talk

Dagens eftermiddag spenderades med Emma. Vi hade riktigt trevligt trots att vi under säkert 40% av tiden satt tyste eller försökte fundera ut vad vi skulle göra. Jag drog med henne ut och vi gick en runda sen blev det våffla och latte på Tant Brun, Nej det blev ingen frukt! Döm mig inte! Eller jo, lite! :) Sen gick vi hem till Emma där slappade vi mest, o bråkade lite, haha! Vi är knäppast i stan!

Vad är det för slags vatten i ett vattenpass? -Rakvatten!


 

Haha, såå bäst!


Jag måste börja fota mera, min kamera har legat oanvänd alldeles för länge. Nu måste jag börja dokumentera mitt liv med bilder. jag känner att jag borde och jag ska! Det får bli en del av bloggen. På tal om blogg. Bloggen har blivit en drog, kan inte vara utan den. Stup i kvarten kollar jag den eller kollar upp andras! Det är så roligt!! Har även putsat lite på designen idag. det är inte riktigt färdigt men får duga såhär så länge!


Party Party på Söndag, ska bli roligt! Pilot-Sanna kommer hem och det måste firas!



Nu ska jag nog gå och sussa! Eller rättare sagt, läsa min otroligt ointressanta engelskabok, but that's life!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback