Estocolmo

    

Victor kom igår! Min gäst från Spanien. Efter en livlig bussresa från Skavsta kom vi hem. Först är det ju alltid lite spänt och så men det går över!

Idag har vi varit i Stockholm:
Resa -  I minibuss med Carro, Magnus och flera. Två ord! - Günter Oakenflower! ^^
Universitetet - Bra men väldetaljerade föreläsningar
Lunch - På Strömkajen - Macka och vatten från Pressbyrån = 42 :-
Båttur - Åkte runt Djurgården typ, vi hade riktigt kul på båten!
Wasamuséet - Intressant och långrandigt!
"Middag" - På stan = Falafel i bröd, asgod pommes och välutblandad pepsi på nåt hak på La Calle de la Reyna (Drottninggatan).

Det har varit en bra dag, känns som om jag har varit tolk hela dagen, jag nästan tänker på spanska. Jag får frågor på svenska men svarar på spanska :). Och - jag har börjat tagit efter spanjorernas läspljud, OMG! Det måste jag få bort!

När vi kom hem kollade jag och Victor på semifinalen till Eurovision! Det var kul och vi pratade en hel del! Nu ska vi sussa, upp tidigt imorrn!
    

Kommentarer
Postat av: Sandy

oooh, erik och magnus, de är verkligen tidlösa

2007-05-11 @ 16:47:48
Postat av: Bella

kunde du inte hitta en fulare bild på mej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback