Fast Talk, Slow Walk

Gud vad jag är aktiv denna vecka! Känns som jag flänger omkring överallt. Det är faktiskt riktigt kul at ha Italienarna här! De är supertrevliga och snälla! Bäst att passa på och umgås så mycket som möjligt, saker som den här blir minnen för resten av livet.

Tisdag:
Tog en en "skön" sovmorgon. Dock blev den inte så skön för mina kära grannjävlar över oss väckte mig som vanligt! :/ Men dagen blev bra ändå. Först gick jag på stan med Emma och Carro, de hittade lite grejer! Jag köpte en present bara! Vi käkade också myslunch på Wayne's! Wayne's is the shit! Älskar det stället! Senare träffade vi Italienarna med värdar. Så jag gick på stan med dem också. Det var kul! De går dock väääldigt saka, de gör faktiskt det mesta sakta, förutom att prata då! (Se rubrik - Citat från
Felicia). Så vi gick på stan och fikade på Fräcka och några åt glass. Efter blev det hemfärd

Onsdag:
Idag firade vi Europadagen på Nyströmska. Med blandade aktiviteter, vissa roliga, vissa tråkiga. Lite körsång, mycket ointressant prat och en relativt god tårta. Jag och några fler utsågs till de som släpper ballongerna för att göra firandet lite häftigare. Efter blev det en guidad tur i gamla Söderköping med Erik och glass på Smultronstället. Sen gick jag, Bella, felicia, Hannes och Sofia, med gäster och bowlade. Det var riktigt skoj, gick asbra för mig. 152 på första serien 156 på andra! :D

Nu ska jag snart ner till gamla busstationen för att bli upphämtad för vidare färd mot Skavsta flygplats! Ska hämta Victor, min spanska gäst som ska bo hos mig. Hoppas det blir kul! Imorrn ska vi till Sthlm. Nu ska jag fixa i ordning det sista och sen iväg!
Arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback