Jag och tanterna

image94

Fredag:
Jobba

Lördag:
Jobba. 50-årsfest hos Marie A. En 50-årsfest kanske inte låter så jättekul, men det var faktiskt riktigt trevligt. Det blev nyttig mat á la Marie. Skönt att kunna gå på fest utan att fläska i sig! Det blev prat, musik, kinapuffar, frukt, cider, skratt och rökande för vissa! Jag ska få henne att sluta!! Sedan blev det trädgården, Baccus utebar. En cider med mamma och några fler. Inte kul alls, fel folk asså. Så jag till Stopet istället där var Marie A och Fatime mfl. Mycket roligare. Jag kom in där dte var 20 btw! ^^. Så jag och Fatime shakade loss hela kvällen, så himla kul! Hon är från Iran, 43 år. Men ser ut som hon är 30 och dansar som hon är 20. Askul! Fick tom förfrågan om jag var ihop med henne. Partyt tog slut 03.00 och jag gick hem och sov.

Söndag:
Promenad med mamma och Mors-dagsglass på Wallmans.
Jobba - mycket folk hela tiden...

Måndag:
Trött som ett svin, försov mig till 08.00. Väcktes av Patricja! Tack babe, hade blivit ännu mer sen annars!
Nu ska jag försöka göra nåt vettigt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jock, du och jag svek romantiken idag. VI får göra ihop på Fredag istället. tjo

2007-05-28 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback