Mulen måndag..

image95

Har haft en seg dag idag. Att åka till skolan visade sig vara helt meningslöst! Jag gjorde nämligen inte ett skit! Och förlåt Patricja, Sanna, Matilda och Mona för att jag försov mig! :) Iaf så åkte jag och Carro hem tidigt, det blev lunch på Wayne's. Wayne's var substitut för solen! Vi satt där och åt, drack te läste tidningar.. almänt as-slappt! Det blev en liten runda på stan också. Sen gick jag hem och glodde på dåliga tv-serier hela eftermiddagen. När mamma kom hem gick vi också en sväng på stan, inhandlade Latteglas på duka, 6 st för 99:-, inte dåligt! Jag är verkligen kaffekopp/glas-freak! Jag vill ha alla! Har sett "Little miss Sunshine" ikväll, den var okej. 3 av fem. Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa vidare i "Vi som aldrig sa Hora", den är verkligen superbra!

 
image97      image98

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har lånat den boken nu! verkar ju helbra men d e ju älsklingen ronnie sandahl som skrivit den så :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback