Så sött men inte riktigt rakt

image49

Valborg 2007 - en till början ganska tråkig händelse. Vi hade ju tänkt ha picknik, men vi åt hemma hos mig istället. Så där satt vi och hade ganska trevligt ändå. Efter det tog vi spårvagnen till Folkets Park. Det skulle vi inte ha gjort, det var så himla tråkigt! Förutom en karusell som Carro och jag åkte. Det  var bara fel ställe att vara på. Och han jag skulle "grogga" med var inte ens där :(. Vi skulle ha gått till Folkparken istället! Så vi åkte tillbaka till stan och satte oss på McDonalds, åt pomme och klagade över våra tråkiga liv.

Men kvällen skulle ändå sluta bra. Emma S och jag vinkade av Carro och Emma A som inte är 18 än! Stackars dem, eller inte :p! Vi gick till Durkslaget där vi träffade Mamma, hennes pv och min och mammas kompis. Där satt vi till kl. 2! Illa att inte ha nån annan att supa med än sin mamma, men det var trevligt ändå. Det blev mycket djupt prat om livet och andra saker. Vi fick en hel del sagt och det var skönt att se mamma och hennes pv tillsammans. Nu vet jag att det är på rikigt! Och faktiskt blev det ingen chock! En bra grej var att hennes pv betalade allas drinkar! :D Mycket bra! Haha. Ska vi utnyttja fler ggr! Emma fick riktig smak på Cosmopolitan, en riktigt god drink! Färden hem blev söt, men inte riktigt rak för vissa!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Screw you honey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback