Årets första snö över Carro och mig!

Årets första snö föll idag! Trodde knappt mina ögon när jag steg upp! Hade iof inte ens tid att fundera över det för jag vaknade alldeles försent! När man sätter min mobil på ljudlös gäller det även alarmet. Jag vaknade 9.10, satt på spårvagnen på väg till Carro 9.21 - Det är skicklighet! Vi gick till Willys, Ingelsta - för vårt PA100! Vi gick, i snön! Riktigt blöt snö! Vi var dyngsura när vi kom fram! Fin man känner sig när man ska ha en intervju och det rinner om ens hår och man ser helt förjävlig ut! Men det gick bra ändå!


Efteråt fick det bli en korv på Statoil = Frukost! :) Sen dog jag och Carro i hennes soffa. Vi var helt slut och beslutade oss för att skippa skolan! Efter att ha tagit igen oss framför Hipp Hipp åkte vi till stan och lunchade på Cafe.com. Myspys! Det var länge sen Carro och jag hade en dag, bara vi två!



Vi gick också på bio och såg Ratatouille - En mycket trevlig och mysig film! Rekommenderas starkt! 4/5!

Nu ska jag ta en kopp te och skriva loggbok för PA100! Sai Baba för bli ett arbete för helgen!

Adieu!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, sängen är ny. Har haft den 1 vecka. Why, är hyllan ranglig eller?:)

Postat av: Cecilia

Haha, eller så får de ligga stilla:)

2007-11-07 @ 22:02:20
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Ja, eller hur. Får säga till gäster som sover där, att inte ha någon gymnastik:)

2007-11-08 @ 01:14:06
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback