ett steg i rätt riktning

Idag hade vi en väldigt intressant och rolig diskussion om manlighet och kvinnlighet på religionen. Mycket skojigt faktiskt! =) Inget av de som nämdes som manligt stämde in på mig.. men de får väl va så! Haha! Det var kul att höra vad klassen hade att säga!



På bussfärden hem till Norrköping hade jag och Carro lite kul. Frågan är om medresenärerna tyckte det också!? De fick nämligen höra alla Emil i Lönneberga-citat vi kunde komma på! Hehe, Vi är knäppa Carro! But we're proud of it!



Emma och jag tog idag ett stort steg! ^^ Vi gick och fikade på Seaside - Rfsl-lokalen! Haha, vad larvigt nervösa vi var innan. Det hade vi inte behövt vara! Stället var ganska dött faktiskt! Men de som var där och pratade med oss var mycket trevliga asså! Speciellt Fia, som hon hette! Gotlänningen var också kul! Det finns fler som jag, woho!!Sammanlagt var det kanske 12-13 personer där så jag hoppas på fler nästa gång vi går dit! Emma och jag ska också gå på fest där, verkar helkul, eller hur Emma!?



Nu är jag nyfiken vart detta steg i rätt riktning kommer leda!!!! :D


Kommentarer
Postat av: armina

haha tack :) ja han e superduper het typ :D

Postat av: Anonym

Japp, i helgen ska vi ha kul = D hoppas bara det kommer tjejer också ^^

puss på're!

2007-11-14 @ 22:43:37
URL: http://theblackeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback