fidelina, tina & vibratoria

Tillbaka i skolan! Trevligt att träffa folket! Gjorde mitt muntliga nationella prov i SvB. Känns bra att ha det gjort, det gick väl sådär-bra för mig! Jag kände mig inte nervös alls innan. Det gör jag nästan aldrig, men så fort jag ställer mig där framme börjar jag tänka på att jag ska andas rätt. Vilket leder till det motsatta. Jag andas konstigt och början av talet blir nog inte såå bra! Men hinner lugna ner mig under det. Trots att det gick lite fort, mina inplanerade pauser inte blev av och min andning är jag ändå nöjd!

Jag tycker verkligen att alla som gjorde sina tal idag var super-duktiga! Vilken klass asså! Jag blev helimpad av allihop! Det starkaste talet stod
Anna för. Hon berättade en rörande historia om hennes farmor. Jag satt verkligen där och lyssnade till vartenda ord! Förutom Annas röst var det helt tyst! Alla lyssnade!

image193


Efter skolan fikade jag med Emmorna, Carro och Helena på Jannes. Jag var halvduktig! Beställde te och grov ostmacka, råkade också äta 1/3 av Emmas franska våffla. Men det behöver vi inte bry oss om!

Vi hade iaf jättetrevligt! Det blev många högljudda och roliga samtal om diverse ämnen. Sex var ett av dem. (Därav rubriken - lista ut vad namnen står för, om ni kan!)  Alltid mysigt att umgås med mina flickor! ♥

image194


Nu ser jag fram emot att träna med Elin och Helena imorrn!
Nu ser jag inte fram emot att skriva om Sai Baba! =(

What's bothering you?♥

Kommentarer
Postat av: Anna

alltid mysigt att fika trots att det aldrig, iallafall för min del, inte går att undvika att diverse onyttiga saker slinker ner då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback