fiftyfifty

Idag tog jag ledigt till 50 % och var sjuk 50 %! Sorry Helena! Men jag får ju mitt straff. Skriva om Cannabis tills på måndag! Precis vad jag behöver! Not! Men jag har varit lite produktiv ändå faktiskt. Trots en hel del andra onödiga grejjer har jag gjort samhäll idag och ska kanske göra lite mer sen. Jag har också läst i min svenska-bok. Måste skynda mig lite med den.. det får nog bli att läsa istället för samhäll ikväll tror jag. Fyra avsnitt av Sex and the City har jag hunnit med idag också! Det kallar jag duktigt! Hehe!

Så av mina ambitioner från i förmiddags har jag:
Läst bok
Skrivit på samhällen
Plockat iordning på rummet

Nu blir snart lite mat, sen så måste jag antagligen ta disken, efter det läsa i boken och tillsist Cityakuten!

Nu vill jag umgås med vänner!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Ja, Westlife kör ju mest cover nu, men de är ju fortfarande bra. haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback