Lovsöndagen - gymnasieelevens förutbestämda pluggdag

image192

Japp, så är det faktiskt. Hur höga ambitioner man än satt upp slutar det ändå med att man sitter och pluggar hela dagen! Jag har knappt ätit. Nu kanske jag överdrev lite, har både chattat, ätit, varit ute och gått och åkt buss till Nrkpg! Jaja!

Men större delen av min dag har bestått av färdigskrivande och övande på mitt muntliga nationella prov i SvB. Så nu 23.30 är jag äntligen klar! Hoppas att jag får göra mitt imorrn så jag blir av med det!

Jag hoppas däremot inte att vi får Naturprovet imorrn! Men det tror jag faktiskt inte!

Höstlovet 07 är slut! Imorgon väntar skolan igen! Kul att träffa folket, mindre kul att möta själva arbetet. Det är en del som ska göras!

Men nu får det nog bli en kopp te och ett Sex-and-the-City-avsnitt så löser sig nog allt!

Hejdå!

Nu ser jag fram emot att träffa klassen!
Nu ser jag inte fram emot allt plugg som väntar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback