Nämen, en lista!!

Om 10 år tror jag att jag är: Rich, powerfull and sexi! ;D 

Jag blir lycklig av : Bekräftelse.

Jag blir arg  när: Jag ser djurplågeri!
Jag har slutat: Feströka, hoppas jag!

Jag är stolt över: Att jag nu står för den jag är till 98%! Bara familjen kvar! :/ 

Jag är glad att: Sex and the city håller på att bli film!
Efter några drinkar blir jag: Ärlig och glad!
 
Favorit

Maträtt: Medelhavsmat -  räkor, oliver, fetaost, ruccolla. Nam nam!
Land: Sverige, vi bor i ett väldigt bra land!

Uttryck: Tror inte att jag har nåt..

TV-serie: Sex and the City

Lögn: Har jag ingen.

Plagg: Just nu, min varma, sköna jacka!

Person: Inte George Bush iaf.. 

Djur: Katt!

Affär: Kläder - Johnells, Mat - Coop, Inredning - Granit


Kommentarer
Postat av: Felicia

JOCKE! :O Du glömde vitlöken... :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback