Show me love, show me life

...baby show me what it's all about

Har kanske drabbats av en liten Robyn-feber. Be Mine, Do You Really Want Me, Show Me Love, Don't Stop The Music och It Hurts With Every Heartbeat är låtar som går på repeat på iTunes. Superskön musik asså. Får tacka Karlavagnen igår för inspirationen.

 

Såg nyss en film om Astrid Lingren. Jag skrev i ett tidigare inlägg om att idag skulle hon ha fyllt 100 år.

Vila i frid Astrid, det är du värd! ♥

Jag känner att jag börjar bli lite trött så det får nog bli sängen snart och lite radio-lyssning!

Nu är jag lite nervös inför imorrn. Emma, om jag tycker att det är läskigt så går vi! Men detta är något vi måste göra.Vi måste ta steget även om det känns lite skrämmande! Vi får vara ett stöd för varandra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback