Slentrian

Jaa, så känns livet just nu! Ett segt molntäcke med dimma har täckt hela min tillvaro. Har ingen lust att göra nåt, varken plugga, träna eller nåt.. Mycket tråkigt faktiskt! Dessutom känns det som livet går på rutin! Jag gör i princip samma saker varje dag.. Jaja, vi får hoppas att solen kan kika fram snart och ge oss lite hopp och värme!

Idag efter skolan var jag med Emma och Emma (igen)! Trevligt trevligt! Jag tror vi fick en hel del bra sagt! Och vi hoppas att det från och med nu kommer gå mot det bättre!



En stor positiv sak hände ikväll. Jag berättade äntligen för mamma hur det egentligen står till med saker och ting! Hon tog det jättebra! Sååå skönt! En sten har lättat..

Nu vet jag att jag har en del plugg att göra! - Samhäll, Religion, Filosofi, Natur, Svenska... Måste ta tag i lite nu..
Ikväll blev det ingen religion gjort, får ta det imorrn eller i helgen!

Ciao i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback