Tecknad film



When you believe - Multilanguage

Tecknad film - Barnfilm, film för alla, film för mig! Såg nyss Prinsen av Egypten. Den är ju hur underbar somhelst! Vackert tecknac, jättebra sånger. Och visst, ett religiöst tema, men jag bortser från det och njuter av filmen! Ni som inte längre tittar på tecknad film, ni som tror och tycker er vara för gamla. Ni som lämnat den världen, barnens värld? - Återvänd, se härligheten! jag är lite lyrisk här nu. Sitter och lyssnar på Ett Himmelsk Sken från Ringaren i Notre Dame. I den tecknade filmen finns budskap, kärlek och värme. Utforska denna underbara värld! Ni kommer också bli lyriska. Nu tänker jag fylla på mitt lyriska tillstånd genom att se Pocahontas!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback