Yippee-ki-yay, motherfucker!

Med juice, choklad och clementin i bagaget skrev jag SvB-provet idag! Jag tror faktiskt att det gick riktigt bra! Jag blev också klar väldigt fort. Inte lika fort som Petter dock men jag var tvåa! ^^ Skrev om Flykt från verkligheten. Fick ihop ca 1200 ord. Så nu var det gjort, nu återstår att få respons på våra prestationer! Hoppas det gick bra! Om man ser till kvalitén på talen klassen gjort borde alla få Mvg! Alla har verkligen varit superduktiga! Sai Baba är inlämmnat och Naturprovet är gjort! Nu känns det lite bra asså!

image226


Carro, Emma och jag firade vår prestation med en liten fika på Jannes. Te och två kakor blev det. Mums och mys med Fab3, kan det bli bättre!? Bredvid oss satt också några högstadielever (antagligen från Ramunder, Bergaelever skulle aldrig göra det de gjorde). Tre av dem delade på en åttabitstårta direkt från fatet med varsin sked. Ingen god skolluch kanske!? ^^

När vi gick ut mötte vi Petter. Han skulle och köpa glasögon. Inte för att han behöver. Utan för att han tycker att det är snyggt! :/ :p. Vi får väl se hur det blir! Haha!

Eftermiddagen/Kvällen blir lugn! Inget plugg iaf!

Nu är jag glad för att Sv, Nk och Rel. Sekt. är klart!
Nu är jag inte glad över att behöva sätta igång med:

Filosfi - Meningen med livet
Religion - Besöka en kyrka och skriva om besöket
Samhäll - Etiopien - Hur klarar de milleniemålen?

Ciao todos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback