Fina fisken

Nu sitter jag och Carro i bibban och gör samhäll. Jag har (redan) tagit en paus. Vi måste få ihop denna skit nu så vi blir av med det. Hoppas Emma är klar med sitt till imorrn! Annars.. Snart ska vi gå och ta en liten kopp te, ska bli gott!

Igår blev det fika efter skolan med Carro och Helena på Waynes! Äntligen har Helena fått prova Waynes! Jag var duktig och tog bara en vanlig kaffe medan girlsen smaskade i sig varsin morotskaka. Jag är såå duktig! Men vi hade riktigt mysigt! Efter blev det ett besök på H&M där Helena kollade partytoppar. Jag var tvungen att gå sen så undrar om hon hittade nån!?

Jag gick sen till Akvarievalvet för att kolla fiskar, stenar och växter med mammsen. Kul, kul!! Akvariet är ju så tomt hemma nu, bara lite grus i. Vi hittade en del men först var vi tvugna att köpa reningsmedel och biokultur-medel (och sugproppar till pumpen) för en ringa summa av 235:- Så akvariet måste stå tomt i en vecka för att bakterierna ska växa till sig! :/

image182
Malawiciklid - fisksorten vi ska ha!
Finns i massa färger!



Jag tränade också senare med Elin. Löpbandet är min nya grej asså! Tycker att det är skitkul!

Nej, Nu är det tedags!

Puss & Hej


Kommentarer
Postat av: Sanna

Äh, ska man ha fiskar ska man ha guppys, dom är bäst: fina färger, i princip odödliga och förökar sig fort ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback