Första gången jag ser "riktiga idol"!

image186

Japp, faktiskt var det första gången och nu kommer mina kommentarer! Håller ni med?

1. Daniel Karlsson: Svår låt som han gjorde relativt bra!
2. Mattias Andréasson: Så sockersöt, och jag tycker han är bra!
3. Gathania Holmgren: Svår låt som hon inte gjorde bra, vilket visade sig...
4. Amanda Jenssen: Jag förstår inte vad alla gillar med henne? Människan kan inte sjunga!
5. Sam Hagberth: Riktigt dåligt, fattar inte varför juryn gillade det!
6. Andreas Sjöberg: Han är charmig och även om han kom i otakt var han bra!
7. Marie Picasso: Helt okej, men varför se ut som Regina Lund?
8. Christoffer Hiding: Lika intressant som schlagerbidrag från östeuropa.
9. Evelina Sewerin: Hon var bäst! Gillar hennes röst och hon förstörde inte låten!

Peter Jihde: Vad gör han där? Kom tillbaka Gynning och Berg!!!!

Gud vad jag är kritisk, men nivån är faktiskt låg!

Toppen:
1. Mattias
2. Marie
3. Daniel

Botten:
8. Sam
7. Amanda
6. Andreas


Tycker ni som ja, eller tvärtom!? Let me know!
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

jag håller helt med om att mattias är högst i topp :D

puss/ malin

Postat av: patricja

daniel är ju den bästa, utan några som helst tvivel ju.

2007-10-23 @ 12:10:15
URL: http://patriicja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback