in the middle of enjoyment

Guuud vad tiden går fort! Redan onsdag! :s

Jag är mitt uppe i mitt höstlov och tycker att det är väldigt skönt! Dock finns plugget i backhuvudet och stör friden.
Jag började på mitt tal till svenska nationella provet idag iaf. Hoppas jag kan göra lite mer sen..

Igår hade vi lite myskväll! Käkade på Babyl House, sen gick jag och Helena hem till Carro medan de andra åkte spårvagn! Vi var så hurtiga så! :) Efter promenaden tittade vi Too fast too furious eller vad den nu heter.. Sög gjorde den iaf! Helena och jag ville se fjollfilm! Aja vi kollade ju på SATC innan vi gick och la oss.. det va mysigt!

Nu får vi se vad dagen mer har att bjuda på.. Kanske blir det bio med mamsen.. Vi får se!

Igår hade jag två konstiga samtal. P, du verkar lite lustig men väl värd att utforska! Kanske är jag för snäll!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback