It's time for an update

Shame, Shame on me! Nu har jag inte bloggat på länge.. Facebook har stulit lite av min internet-tid! Förlåt lilla blogg, jag ska göra allt jag kan för att gottgöra dig!

Livet rullar på.. En hel del att göra i skolan så det gäller att ligga i! Men snart kommer ett efterlängtat lov! Ett lov då jag viserligen måste öva på mitt  muntliga nationella prov i SvB. Innan lovet ska jag göra ett prov i Naturkunskap B, läsa ut en bok och göra ett arbete om Sai Baba i Sekter och Nyandlighet, måste även läsa det lilla söta svenskahäftet till nationella provet. Blääää! Det kanske inte är så mycket.. men det känns så!

På fredag blir det Stockholm.. så skönt att komma iväg! Hälsa på Hare Krishna, shoppa, fika och mysa! Nice, alla ser verkligen fram emot att åka!

Jag tycker att det har blivit så skön stämning i vår klass. Alla sitter och pratar med alla, vi skrattar, har små krig och gör massa annat kul! Skojsigt!

Nu ser jag fram emot Stockholm, men inte massa plugg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill me följa med till Stockholm =´(

Postat av: Bella

Oh vi ska ju ha roligt imorgon min kära joakim!

2007-10-18 @ 15:58:53
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback