You are a lucky bug

Nu ikväll har jag sett Mulan på Engelska. Alltid kul för många skämt och andra saker klarnar pga att vissa översättningar till svenska misslyckas! Rubrikcitat hämtat från filmen!

vad har dagen förövrigt bjudit på? En kort skoldag vilket var väldigt skönt! Sen blev det en tur in till stan med Helena, Sandra & Mona. Först gick vi till Macke Donkan (McDonald's om ni inte förstod ^^). och jag var duktig och tog bara kaffe, ingen bulle! :)

Lite shopping blev det också. Alla köpte skor på Skopunkten. Flickorna shoppade lite på Vero Moda också och jag köpte en tröja på Carlings! Vi hade mycket trevligt och skrattade en hel del! Sen gick jag och mamma till Akvarievalvet och köpte lite mer fiskar så nu är det konkurrens om gömställena under stenarna ^^!

Idag blev det alltså:
♣ Svarta skor -
Skopunkten
♣ Grå/Svartrandig t-shirt - These Glory Days  nytt märke från Carlings
♣ Present till bror som fyller på Fredag! - Hemlig affär! ^^
♣ Ansiktsprodukter - H&M

Nu är jag faktiskt riktigt trött och ska krypa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: fredrik

nice med lite shopping!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback