Ajm bäck!

image311
© Joakim Halldén

Nån mer som längtar tillbaka till Italien?


Woops! Det blev visst en till semester!
Men nu har jag faktiskt fått blogginspiration och är även sugen på att stajla om den!! Vill ha en egen bild i headern och lite sånt.. men jag är ju inte överteknisk som alla vet vid det här laget (nej, jag tänker inte på min telefon :p)
I needa help!?

Våren är här med sol och fågelsång! Det är skönt och mysigt, funderar nu starkt på att ta en kvällspromenad eftersom det var barnfritt när mamma och kompis skulle ut och ta en öl! Tragiskt, jag vet, att vilja dricka öl med sin mamma! Men jag har faktiskt en väldigt trevlig mamma som man kan dricka öl med! Jag får väl hitta på nåt annat = Gå en promenix!? Undrar om jag kan hitta nån som är på? Jag är ju ändå översocial..

Nu är det inte långt kvar till studenten, men har ett litet berg av skolarbete som ska betas av innan! Såå sugen på det! Nä!

På med jackan och kanske solbrillorna, ring en vän och ut och vandra, det ska jag nog göra nu!

Arreviderci!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej nej nej, varför tror du möjligtvis att någon längtar tillbaka dit!? (med en aning ironisk ton) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback