med en cider i var hand

Gårdagens lilla fest blev riktigt nice! Dock var dn väl ganska seg till en början men där fanns en trevlig norrman, min märkesbögkompis och lite andra! Lite vin på det och det blev perfa! Magnus hade hittat en gigantisk flaska som vi drack upp utan problem! :) Lite senare på kvällen bestämdes det att vi skulle till Palace! Shit tänkte ju jag som är så liten! Får ju inte komma in! Men vi chansade och begav oss och tro det eller ej, men jag kom in! :D Hehe! Där träffade jag Sanna som verkade va på partyhumör, träffade också bästiskudinen och några av hennes vänner! Haha, men det roligaste var Ida, en tjej som kom fram ganska oväntat och vi snackade lite! Hon verkar astrevlig! Hon fick t.o.m mitt nummer! Typiskt.. de enda jag kan ge mitt nummer till är tjejer.. Men vi sa att vi ska ta en fika! Hoppas hon hör av sig? Ehhmm.. lät jag hetro där? Tro mig, det är jag inte! Women are for friendship, Men are for fucking!

Nu ska ja sova eller kolla på film!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jadu Jocke:) Det var partyparty i lördags! För din del med, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback