nä, ja stannade hemma ^^

Ja det gjorde jag. Hade egentligen bara en lektion idag, resten är bara självständigt arbete och så ska jag inte vara med på sista! Ska nu fixa mig lite och sedan plugga naturkunskap! Trots att det är en hel del att hålla reda på känns det ganska lugnt! I svenskan ska vi skriva ett reportage.. Jag undrar om jag ska göra ett reportage om Seaside eller ett resereportage om Rimini.. får se!

Sen ska jag och mamma jaga fiskar och gå ner med dem till akvarieaffären, skiten läcker och vi har nån alg-gegga/växt som sprider sig överallt och den går inte att få stopp på. Vi får nog också erkänna att det inte var såå roligt med ett akvarium som vi hade trott. Visst det är roligt när det är fint (och helt)! Men vi erkänner oss besegrade och gör oss av med skiten!

Ska också gå på stan en sväng och växla pengar till Rimini, köpa ett par sköna/fina vårskor, undersöka om jag får låna en resväska eller om jag ska köpa en, också köpa en liten påse för vätska för handbagaget!

Ska också klippa mig (Äntligen!!) och slinga! Hoppas det blir fint!

Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och klä på mig!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback