Nutid & Framtid

Jag prioriterade faktiskt bort guidningen i S:t Anna idag, sorry sorry! Men jag kände att ha "skola" i 4 h extra bara för en redovisning.. nej, det valde jag bort! Jag åkte hem och satte mig på balkongen och pluggade geografi istället! Så nu har jag nog skaplig koll tror jag, ska dock läsa igenom några sidor en gång till..

Efter plugget blev det en promenad med Magnus, trevligt trevligt! Hehe, nej det blev inte bara en promenad! Vi råkade visst hamna på Världens Bar. Där upptäckte jag att jag var så hungrig = Kycklingburgare med öl och sen en latte! Riktigt mys faktiskt! Och nu har Mangiz börjat på Kolmården, hehe, får mig nästan att längta tillbaka när jag jobbade där! Jag saknar kanske inte att vänta på de tjocka lammkorvarna som aldrig blev klara, slushen som drog till sig en miljon getingar, korv och bröd som inte hunnit tina och inte heller att räkna växelkassan i värmen.. Saknar dock att det var kul, trevliga kunder (oftast.. eller ja.. vi säger 50/50), jobbarkompisarna. Det var ändå en kul erfarenhet!

Jockie har nu faktiskt sökt in till universitetet, han vet inte än till 100 % om eller vad han ska plugga, men det tar jag ställning till efter sommaren, men detta har jag sökt:

Program:
1. Lärarprogrammet, Språk & Kommunikation, LiU
2. Kandidatprogram Geografi, SU

Fristående kurser:
3. Engelska, grundkurs, LiU
4. Spanska, grundkurs, LiU
5. Psykologi, grundkurs, LiU
5. Geografi, grundkurs LiU
6. Beteendevetenskap, grundkurs, LiU

Något av det ska väl passa förmodligen..
Nehepp, nu ska jag fixa iordning mig inför natten och läsa geografin.. blää..

Buena Notte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback