vår, vår, älskade vår

Våren är här, eller den var iaf här idag! Jo lite olika faktorer som alla tillsammans visar att våren är här med dunder och brak!

♣ Halvars har öppnat
♣ Fräcka Fröken har öppnat sin uteservering
♣ Jag har sett en kille i shorts
♣ Människor sitter och solar på bänkar i hela stan
♣ Färjaregården har öppnat på helgerna
♣ Blommor och gröna blad börjar hoppa fram här och där
♣ Jag för min egen del satt och pluggade i solen på balkongen och blev t.o.m lite svett!

Är det inte sååååå härligt?? :D

Förörvrigt rullar livet på, nu är det inte långt kvar tills vi åker till Rimini! Ska verkligen bli såå skoj!

Nu ska jag göra mig iordning och se ett Desperate Housewives-avsnitt!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback